Nespresso Citiz wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nespresso Citiz wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

t****@h********** 15-04-2024

Compacte Nespresso koffiemachine

Geschreven voor: Nespresso Citiz zwart

Sinds het weekend in bezit van de Citiz machine. Even wennen na de KitchenAid. Maar die kon echt niet meer door het lekken. Kortom ik was verwend. Deze Citiz is mooi, minder zwaar en dat is wel prettig. Maar wat een lawaai, het lijkt wel de startbaan op Schiphol. Kleine watertank, kleine opvangbak. Dus ik sta nog niet te juichen maar hij lekt niet en dat is fijn.

Pluspunten

• Lekt niet
  • Niet zo zwaar

Minpunten

• Maakt veel lawaai
  • Kleine watertank en opvangbak

Klein Kantoor 17-12-2020

Echt goede koffie

Geschreven voor: Nespresso Citiz wit

Na jarenlang Senseo te hebben gebruikt nu naar een andere manier van koffie zetten gekeken. Op basis van uiterlijk, grootte en gebruiksmogelijkheden gekozen voor de Citiz wit. Goede keus tot nu toe, zeer gemakkelijk in gebruik, veel smaken beschikbaar, zowel bij eigen gebruik als ook voor klanten snel een goede bak koffie geheel naar eigen smaak. Voorlopig een blijvertje.

Pluspunten

• compact
  • fraai uiterlijk
  • stevige handel
  • instelbaar koffievolume
  • snel gebruiksklaar

Minpunten

• lawaaieriger dan Senseo
  • beperkte grootte opvangbak gebruikte cups
  • morsen bij legen opvangbak

Linda H 18-11-2020

Compact en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Nespresso Citiz zwart

Simpel, makkelijk apparaat. Deze gekozen om gebruiksvriendelijkheid en groter water reservoir en opvangbak.

Pluspunten

• Groter waterreservoir
  • Compact apparaat

Minpunten

• Schakelt vanzelf uit